O SPÓŁCE

Spółka jest producentem gier komputerowych oraz aplikacji biznesowych, które są przystosowane do technologii wirtualnej rzeczywistości (VR). Gry oraz aplikacje są również tworzone na tradycyjne urządzenia wyświetlania jakimi są monitory i telewizory.

Carbon Studio zostało założone w lipcu 2015 r. przez osoby z rozległym doświadczeniem w produkcji i wydawaniu gier komputerowych, którzy współtworzyli takie tytuły jak: Painkiller Hell and Damnation, Deadfall Adventures oraz Get Even.

Działalność spółki jest odpowiedzią na pojawiające się nowe trendy rynkowe, przede wszystkich rozwój technologii wirtualnej rzeczywistości. Podstawową działalnością jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia Spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii. Spółka zatrudnia obecnie 20 osób. Średnia wieku wynosi ok. 26 lat.

Zarząd szacuje, że aby skutecznie zrealizować plany rozwój w najbliższych latach, konieczne będzie nieznaczne zwiększenie zatrudnienia o 2-3 osoby.