Technologia
Technologią wirtualnej rzeczywistości zajmujemy się od 2014 roku. Zdobyliśmy w tym czasie gruntowną wiedzę i umiejętności, co potwierdzają liczne nagrody przyznane naszym grom, oraz partnerstwo technologiczne z najważniejszymi firmami z branży XR – jako jedni z pierwszych otrzymujemy dostęp prototypów sprzętu VR, MR i AR. Z powodzeniem tworzymy narzędzia i środowiska w silniku Unreal Engine 4, dbając o komfort użytkowników naszych aplikacji XR.
PlayStation VR
PlayStation VR to jedne z najpopularniejszych na świecie, bardzo przystępne cenowo gogle VR. Licząca ponad 4.2 miliony społeczność graczy PS VR może wcielić się w magów i rzucać potężne czary grając w The Wizards – Enhanced Edition.
PlayStation VR 2
Z wielkim entuzjazmem i optymizmem przyglądamy się stale rosnącej popularności next-genowych gogli Sony, które ukazały się na rynku na początku 2023 roku. Obecnie badamy możliwości PSVR2 i zastanawiamy się nad eksploracją ich potencjału.
PC VR
VALVE INDEX
Niezwykle wydajne gogle oferujące użytkownikom wyjątkowy ostry, wyraźny obraz. Headset Valve Index od lat niezmiennie cieszy się dobrą reputacją oraz ogromną popularnością wśród graczy na całym świecie.
HTC VIVE
HTC Vive to pierwsze profesjonalne gogle VR dla komputerów osobistych. Dbamy o to, by wszystkie nasze gry i aplikacje wspierały kontrolery i swobodę poruszania się na znacznej przestrzeni (room-scale) oferowaną przez te gogle.
HTC VIVE Pro
HTC Vive Pro to nowa wersja gogli HTC Vive z ulepszoną optyką, a także lepszą ergonomią wykonania. Zaawansowana technologia room-scale otwiera nowe możliwości w zakresie projektowania doświadczeń wirtualnej rzeczywistości.
Oculus Rift
Ze sprzętem firmy Oculus pracujemy od początku istnienia naszego studia, począwszy od pierwszego devkitu Oculus DK1, poprzez kolejne iteracje, aż po konsumencką wersję gogli Oculus Rift, na którą wydaliśmy wszystkie nasze gry PC VR.
Oculus Rift S
Oculus Rift S to nowa, bardziej zaawansowana technologicznie wersja gogli Oculus Rift. Większa rozdzielczość i wbudowane w gogle sensory usprawniają działanie sprzętu i komfort użytkowania. Nasza gra The Wizards jak i najnowszy projekt The Wizards – Dark Times są projektowane pod te urządzenia.
OSVR
Open Source Virtual Reality to projekt, którego celem było umożliwienie grania w dowolną grę VR na wszystkich goglach wirtualnej rzeczywistości. Technologię OSVR wspiera nasza debiutancka gra Alice VR.
Windows Mixed Reality
WMR to seria przystępnych cenowo i prostych w obsłudze gogli VR produkowanych przez firmy takie jak Dell, Lenovo, HP i Acer. W związku z szybkim wzrostem popularności tej technologii, zadbaliśmy o to, by wspierała ją nasza gra The Wizards.
Zestawy mobilne i samodzielne
Meta Quest
Reklamowany jako kompletny niezależny zestaw VR, Meta Quest pozbywa się kabli ze swojej struktury. Możliwość niemal zupełnie niezależnego poruszania się w wolnej przestrzeni w dużym stopniu wpływa na komfort użytkowania. Zaprojektowaliśmy i wydaliśmy kompatybilną z tymi urządzeniami wersję naszej gry The Wizards 6 czerwca 2019.
Meta Quest 2
Najpopularniejsze i najlepiej sprzedające się gogle wirtualnej rzeczywistości w historii. Dzięki zapewnieniu graczom dobrej jakości obrazu, wygodnemu użytkowaniu i potężnej bazie dostępnych aplikacji, w tym szeregu naszych gier, takich jak tytuły z serii The Wizards, Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, czy nadchodzący w maju 2023 roku Crimen – Mercenary Tales, Meta Quest 2 może pochwalić się ogromną bazą użytkowników.
Oculus Go
Oculus Go to gogle, których wyjątkową cechą jest brak konieczności podłączenia dodatkowego sprzętu takiego jak komputer PC lub telefon. To samodzielny zestaw VR o dużej bibliotece wysokiej jakości gier i doświadczeń, wśród których jest również nasz tytuł – The Wizards – Trials of Meliora.
Xiaomi MiVR
Samodzielne gogle VR powstałe we współpracy firmy Oculus i Xiaomi. Technicznie nie różnią się od gogli Oculus Go, posiadają jedna oddzielną bazę gier przygotowaną dla chińskich graczy, wśród których nie mogło zabraknąć naszego tytułu The Wizards – Trials of Meliora.
Samsung Gear VR
To gogle VR wykorzystujące do działania smartfony firmy Samsung z serii Galaxy S i Note. Dostosowaliśmy pod te gogle naszą grę The Wizards – Trials of Meliora, oraz szereg przygotowanych przez nas wizualizacji w ramach działalności B2B.
Pico 4
Headset chińskiej firmy ByteDance ukazał się pod koniec 2022 roku. Gogle te nazywane są często odpowiedzią na Meta Quest 2 – obecnie nasz zespół bada ich potencjał oraz możliwości.
Pozostałe technologie
Augmented / Mixed Reality
Od 2018 roku w naszej firmie trwają badania nad wdrożeniem technologii AR i MR, oparte na tworzeniu prototypów gier i aplikacji na urządzenia obsługujące te technologie. Zdobywamy doświadczenie i umiejętności, na bieżąco poszerzając naszą wiedzę o najnowsze rozwiązania pojawiające się na tym szybko rozwijającym się rynku technologii XR.
Location Based Entertainment
Dbamy o to, by nasze gry docierały nie tylko do graczy posiadających gogle VR w domu, ale również klientów zyskujących popularność salonów VR. Nasza gra PC VR The Wizards każdego dnia dociera do setek odbiorców poprzez wiodące sieci dystrybucji gier salonów VR takich jak Springboard VR i Ctrl V.