The Wizards – Dark Times – tytuł z portfolio produkcyjnego Carbon Studio od 6 maja dostępny na platformie Oculus Quest!

Dark Times – autorski tytuł Carbon Studio z popularnej serii The Wizards – już 6 maja br. zadebiutuje na platformie Oculus Quest. Obecnie gra akcji osadzona w świecie fantasy dostępna jest w wersji PC VR, w tym na gogle Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Vive. Do tej pory sprzedaż wszystkich gier z serii The Wizards wynosi ponad 200 000 kopii. Do końca br. Carbon Studio planuje przeniesienie akcji z rynku NewConnect na główny parkiet GPW.  

Pracujemy nad tym, aby tytuł The Wizards Dark Times już 6 maja trafił na rynek w swojej najnowszej odsłonie. Za niespełna dwa miesiące nasza przygodowa gra akcji będzie kompatybilna z popularnymi wśród graczy goglami VR Oculus Quest. Gogle od marki Facebook to sprzęt mobilny, który posiada autonomiczny system stworzony z myślą o wirtualnej rzeczywistości, dzięki czemu użytkownicy mogą grać niemal wszędzie. Liczymy na to, że również i ta wersja gry sprawi użytkownikom mnóstwo wirtualnych przyjemności, ale i zapewni swobodę rozgrywki – informuje Aleksander Caban, Członek Zarządu Carbon Studio S.A.

The Wizards Dark Times to projekt, w którym mechanika przywoływania czarów opiera się na intuicyjnym i immersyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk czarodziejów z krainy Meliora. Kampania fabularna zawiera podróż w czasie, epickie bitwy i bogatą historię.

Od czerwca 2020 roku gra dostępna jest na platformie Steam, Oculus Store, a także wspiera większość najpopularniejszych gogli VR dla komputerów PC.

Liczymy na to, że najnowsza wersja Dark Times przełoży się na wzrost wyników finansowych Carbon Studio w najbliższych kwartałach – mówi Aleksander Caban. – Do tej pory stworzona przez nas marka The Wizards zdobyła już wiele pozytywnych ocen krytyków branżowych i otrzymała prestiżowe nagrody, chociażby na Casual Connect w Azji, czy Indie Prize w Kolonii. Aktualnie sprzedaż wszystkich gier z serii wynosi ponad 200 000 kopii, co jest dla nas satysfakcjonujące. – dodaje.

Obecnie firma koncentruje się na produkcji swojego największego tytułu, Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Przygodowa gra akcji pozwoli graczom wcielić się w postać Lorda Arcanum i przez wszystkie etapy rozgrywki walczyć z przeciwnikami w Królestwach Śmiertelników. Uniwersum Warhammera stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. Właścicielem praw do marki Warhammer jest notowany na londyńskiej giełdzie Games Workshop. – Produkcja idzie zgodnie z planem. Finalizujemy ustalenia dotyczące premiery. Wkrótce zaprezentujemy nowe materiały z gry, której premiera planowo powinna odbyć się już w połowie tego roku – dodaje Aleksander Caban.

Ponadto Carbon Studio do końca br. planuje przeniesienie akcji Spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW.

Szacuje się, że w Q4 ub. roku sprzedano od 500 000 do 1 000 000 gogli Oculus Quest 2. – To zasługa m.in.  łatwiejszej dostępności gogli, czy ich atrakcyjnej ceny, co niewątpliwie wpłynęło na wzrost popularności systemów wirtualnej rzeczywistości na rynku gamingowym. Przewiduje się również, że gry w technologii VR będą najszybciej rosnącą gałęzią branży gamingowej. Wartość tego sektora w 2025 roku może przekroczyć nawet 42 mld USD. – komentuje Członek Zarządu Carbon Studio.