Carbon Studio z prawie dwukrotnym wzrostem szacunkowych przychodów netto w Q1 2021 roku!

 

Carbon Studio, notowany na NewConnect specjalista w dziedzinie tworzenia gier w technologii Virtual Reality, zanotował 875 000 zł szacunkowych przychodów netto w Q1 br., co oznacza wzrost o 93 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub. roku. Na satysfakcjonujący wynik wpływ miała, m.in. wysoka sprzedaż The Wizards Dark Times na platformach PC VR, Oculus Rift, Valve Index i HTC Vive oraz rozwój działań marketingowych. Wkrótce, 6 maja, spółka udostępni tytuł The Wizards Dark Times na Oculus Quest i Oculus Quest 2. Studio obecnie pracuje nad swoim największym projektem Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Do końca br. Carbon Studio planuje przeniesienie notowań akcji spółki na główny parkiet GPW w Warszawie.  

– Miniony kwartał był bardzo dobrym okresem w działalności Carbon Studio. Udało nam się wypracować o 93 proc. wyższy wynik szacunkowych przychodów netto w porównaniu do tego okresu z ubiegłego roku. Tym samym, realizujemy, zgodnie z założeniami, strategię oraz ambitny plan rozwoju spółki. Cieszymy się, że nasze zaangażowanie w projekty przekłada się na coraz większe zainteresowanie graczy naszymi tytułami. W minionym czasie sprzedaż The Wizards Dark Times na platformach PC VR – Oculus Rift, Valve Index i HTC Vive była dla nas bardzo satysfakcjonująca. Liczymy, że przenośna wersja VR-owa również odniesie sukces komercyjny – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio. – Obecnie intensyfikujemy działania marketingowe, związane z promocją naszych produkcji. Niedawno zaprezentowaliśmy nowy zwiastun naszego największego projektu Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Naszym celem jest premiera gry latem br. na platformach PC VR i Oculus Quest – dodaje Karolina Koszuta.

Już 6 maja br. Carbon studio udostępni w nowej odsłonie swój autorski tytuł Dark Times z popularnej serii The Wizards na Oculus Quest i Oculus Quest 2. Przygodowa gra akcji wyróżnia się intuicyjną i immersyjną mechaniką. Gracz podczas rozgrywki przeniesie się w czasie i pozna magiczny świat zaklęcia czarodziejów z krainy Meliora.

Do tej pory The Wizards była dostępna na PC VR, w tym na gogle Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Vive. Projekt przechodzi obecnie ostatnią fazę certyfikacji. Spółka planuje także dalszy rozwój projektu – zapowiedziany został tryb coop-multiplayer, który zostanie udostępniony graczom już w Q4 br.

Spółka pracuje także nad swoim największym w historii projektem Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Tytuł powstaje na licencji brytyjskiej firmy, Games Workshop.

Prace nad naszą VR-ową propozycją Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall  idą zgodnie z planem. Aktualnie prowadzimy beta testy, a wkrótce chcemy zaprezentować graczom fragmenty trailera z rozgrywki. Premierę tytułu na platformach Oculus i Steam planujemy latem bieżącego roku. Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall  to pełna emocji gra w wirtualnym świecie, która mamy nadzieję, spodoba się graczom. W rozgrywce czeka na nich wiele różnorodnych wyzwań od wymagającej walki, po immersyjne rzucanie zaklęć – mówi Karolina Koszuta.

Gra przygodowa przenosi odbiorców do świata fantasy stworzonego przez właściciela marki – brytyjskie Games Workshop. W świecie Age of Sigmar, gracz wcieli się w Lorda Acanum – Castora Stormscyera, który po wielkim magicznym kataklizmie – Necroquake’ u musi zadbać o bezpieczeństwo całego uniwersum.

Budżet Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall szacowany jest na 2,1 mln zł, z czego nakłady na marketing wynoszą ok. 200 tys. zł. Carbon Studio w projekcie pełni rolę producenta i wydawcy. Gra będzie dostępna w kilku wersjach językowych.

Carbon Studio chce przenieść notowania swoich akcji z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie do końca br.