CARBON STUDIO NA CASUAL CONNECT ASIA

W dniach 12-14 listopada 2018 r. Carbon Studio wzięło udział w Casual Connect Asia, Shenzhen, Chiny.

Wydarzenie skierowane do odbiorców z Europy i Azji.  Chiny to obecnie największy rynek gier na świecie, a w szczególności rynek gier mobilnych. Chiński rynek VR jest jeszcze młody, stąd obecność na tym rynku to konieczność dla firm VR chcących poszerzyć swój rynek zbytu. W wydarzeniu uczestniczyło około 1200 twórców gier oraz około 150 ekspertów. Wydarzenia bardzo ważne również ze względu na prelekcje o tematyce technologicznej, podczas których prelegenci przedstawią najnowsze technologie i ich zastosowania co znacząco wzmacnia konkurencyjność obecnych tam uczestników.

Zdjęcia z Casual Connect Asia 2018, Shenzen, Chiny

Zadanie realizowane w ramach projektu Wspieranie i rozwój działań eksportowych oraz kontaktów biznesowych Carbon Studio  dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego Rzeczypospolitej Polskiej w ramach programu Rozwój Sektorów Kreatywnych w 2018 roku.