Premiera Zwiastuna Filmowego Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall

Carbon Studio podczas Future Games Show zaprezentował filmowy zwiastun swojej największej w historii produkcji – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Tytuł powstaje na licencji brytyjskiej firmy, Games Workshop. Premiera VR-owej gry na platformach Oculus i Steam planowana jest w 2021 roku. 

„Po wielu miesiącach przygotowań udostępniliśmy wyczekiwany przez fanów Warhammera, najnowszy zwiastun naszego autorskiego projektu – Age of Sigmar: Tempestfall, który wyznacza początek naszej drogi ku premierze. Prace produkcyjne idą zgodnie z planem. Liczymy, że latem br. tytuł zadebiutuje na platformach PC VR i Oculus Quest. Już niebawem zdradzimy też jak wygląda rozgrywka” – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.

Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall to obecnie największy projekt Carbon Studio. Tytuł powstaje  we współpracy z firmą Games Workshop. Brytyjska spółka słynie z produkcji miniaturek i gier bitewnych. Uniwersum stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. 

Osadzona w uniwersum Age of Sigmar, kampania Tempestfall rozpoczyna się tuż po niszczycielskim wydarzeniu znanym jako Necroquake w Krainie Śmierci, zwanej też Shyish. Ta potężna eksplozja mrocznej magii spowodowała powstanie sił przerażających Nighthaunt we wszystkich Krainach Śmiertelników. W odpowiedzi Wielkie Przymierze Zakonu powołało specjalny oddział Stormcast Eternals, wojowników będących ucieleśnieniem gniewu Sigmara, obdarzonych nadludzką szybkością, siłą i wytrzymałością. Zadanie dowodzenia tym oddziałem i zbadania nowego zagrożenia dla Krain Śmiertelników przypada tobie, Lordzie-Arcanum Castorze Stormscryer.

Od miast po katakumby, od bagien po więzienia – im dalej w świat Tempestfall się zapuszczasz, tym bardziej staje się on niebezpieczny. Władaj potężną magią burzy i odważ się stąpać po Krainie Śmierci. Podejmiesz się wyzwania – Sigmar tego żąda.

Zaprojektowaliśmy system walki, który łączy w sobie zarówno wymagającą walkę wręcz, jak i immersyjne rzucanie zaklęć oparte o system gestów, przy użyciu ikonicznych broni Lorda-Arcanum. Przemierzając zdradziecką Krainę Śmierci będziesz musiał szukać szczątków żywego metalu zwanego Sigmarytem, wraz z zapomnianymi schematami technologicznymi. Są one niezbędne w procesie ulepszania zdolności bojowych twoich broni, a także konieczne, jeśli chcesz przetrwać zabójcze ataki upiornych Nighthaunt.