STRATEGIA ROZWOJU

Kluczowym elementem strategii Carbon Studio jest tworzenie najlepszych jakościowo gier VR trafiających do graczy na całym świecie.

Jako jeden z globalnych liderów branży, dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty opierały się na dogłębnych badaniach rynku i analizach oczekiwań graczy, szczegółowo zaplanowanych założeniach oraz by wyznaczały nowe trendy pod względem szaty graficznej, oferowanych rozwiązań i grywalności. Stale rosnącą popularność naszych tytułów VR udowadnia, że jest to kierunek, którym warto podążać.

W celu uzyskania istotnych i trwałych przewag konkurencyjnych w ramach obranej specjalizacji, Carbon Studio stale rozszerza know-how z dziedziny tworzenia tytułów dedykowanych nie tylko VR, ale też XR. Termin Extended Reality (XR) oznacza wszystkie technologie, które nakładają wirtualny obraz na świat widziany przez użytkownika. Do tych technologii zalicza się: Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR), który łączy rzeczywisty świat z wirtualnie wyświetlanymi obiektami, oraz Mixed Reality (MR – rozwiązanie firmy Windows, które nie korzysta z zewnętrznych czujników).

Bycie liderem na rynku XR łączy się z misją nieustannego poszukiwania nowych rozwiązań. W tym celu aktywnie pozyskujemy dodatkowe środki zewnętrzne oraz granty, które pomagają nam w rozwijaniu innowacyjnych systemów. Jednym z kluczowych elementów realizacji naszej strategii jest wprowadzenie do oferty studia kolejnych gier z zastosowaniem takich właśnie rozwiązań.

Misja

Tworzenie oraz wydawanie najlepszych gier VR trafiających do graczy na całym świecie.

Cel

Utrzymanie pozycji czołowego producenta gier VR. Umocnienie statusu atrakcyjnej, rozpoznawalnej marki na dynamicznie rozwijającym się rynku VR na całym świecie. Nieustanne badanie branżowych innowacji, aktywny reaserch i udział w najnowszych trendach świata wirtualnej rzeczywistości.

Filozofia

• Budowanie kompetentnego zespołu i pozyskiwanie najlepszych specjalistów w branży.
• Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań, które zwiększają jakość oraz wydajność pracy.
• Maksymalizowanie przychodów poprzez wysoką jakość oraz multiplatformowość gier.
• Budowanie społeczności fanów wokół marki spółki na rynku VR.
• Otwarte, zorientowane na budowanie długofalowych relacji nastawienie do graczy.